Ønskeliste del 2:

Lagt inn av Silje In , | 17 kommentarer»
Her er noe av det jeg hadde blitt veldig glad for å få i bursdagsgave :) Jeg vet at Too Faced Romantic Eye Palette var med på forrige ønskeliste også, men den er helt på topp av ønskelista for øyeblikket - derfor får den være med her også :P
Øverst til høyre er Glamourland paletten fra TF, Winterberry paletten fra Coastal Scents, Plush Lash maskara fra MAC og 5 Color Eyeshadow fra Dior i fargen Night Butterfly :D (den var vel med sist den også, men er det så nøye :P)

Nå får vi bare håpe sambo tilfeldigvis stikker innom bloggen og ser dette ;) Hvis ikke får jeg vel bare kjøpe det selv eter hvert som kontoen fylles opp igjen (nå er jeg fullstendig blakk...)

Hva er øverst på din ønskeliste akkurat nå?

17 kommentarer:

Anonym Says:

Jeg øsnker meg en Iphone og speilreflex kamera, vil ha ett kamera som tar bedre bilder enn det jeg har nå ( me tanke på sminke bloggen :P )

Jeg får mest sannsynlig masse penger i bursdags gave sånn at jeg kan kjøpe meg en Iphone :)

Er ikke så lenge igjen til bursdagen min :)
og inn til da kan jeg ikke bestille noe :P
siden venner bruker bloggen min for å finne bursdags gave til meg :P hehe

Når har du bursdag?

Maiken Says:

Jeg ønsker meg også Winterberry + Fall Festival palette fra CS. Har Enchanted Glamourland fra Too Faced og den er nyyydelig. Fargene er fantastiske, og selve omslaget er fint, men fryktelig upraktisk. Dessverre.

Silje Says:

Birgit: Jeg har bursdag den 16. Mars :)

Maiken: Ja, jeg regner med at den er ganske stor og klumpete - samme som UD <3 NYC-paletten.

SivLene Says:

På min ønskeliste er Mac pigments i Melon og Old Gold, og Mac Sheen Supreme lipstick i fargene Behave Yourself,Full Speed,Insanely It og Gotta Dash. Oida, det var mange:S

Anonym Says:

Oja :)
Jeg har 25 mars :D

Maaria Says:

Masse! Speilrefleks og billett til Hovefestivalen, kanskje? Og selvfølgelig også masse sminkeprodukter! :p

Maiken Says:

Vet du, jeg liker UD<3NYC mye bedre. Den er mer kompakt, og virker mye stødigere. Dessuten er det mye enklere å få ut skuffen med skygger. Liker ikke at Blush/bronzer/hightlight er på selve omslaget på TF sin, men øyenskyggene er så fine at den er verdt det uansett. ;)

Silje Says:

Ja det er sant. Det er en stødig boks, og alle produktene er samlet på et brett man tross alt kan ta ut når den skal brukes :)
At TF sin hadde bronzer osv på omslaget hadde jeg faktisk ikke fått med med, men det virker ikke som en særlig gunstig løsning :-/ (men jeg kommer nok til å kjøpe den allikevel) :P

Flyavsted Says:

Jeg har Night Butterfly... og jeg tror det er en av mine få Dior paletter som bare har blitt liggende så og si ubrukt... den er fin og se på hvertfall ;)

Marlene Says:

Enig med Maiken om at løsningen på TF glamourland er litt upraktisk. Litt mye jobb å ta ut alt. Men samtidig syns jeg den var et røverkjøp siden både primern og lipglossen er fullsize. Liker lipglossen veldig godt, børtsen var litt teit i starten - men nå er vi kompiser. Fargen er fin, liker konsistensen og mint smaken :D Ellers liker jeg både blushen og highlightern veldig godt, fine for meg som er så bleik :) Dessuten er det mange fine øyenskygger, elsker labelwhore <3

Unknown Says:

Øverst på min ønskeliste så står det valp :D
Men har veldig lyst på too faced palettene også !

Maiken Says:
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maiken Says:

* Jassåja, tenkte jeg skulle rette en liten feil uten at noen merket det, men neida. *

Label whore er unik! Nydelig. Liker også den lilla (exclusive) veldig godt. Og de fleste andre, i grunn. ;) Veldig greit med fullsize shadow insurance og lipgloss, og jeg er helt enig i at den er verdt pengene. Dessuten liker jeg shadow insurance bedre enn UDPP.

Men nå er jeg ferdig å spamme kommentarfeltet. Tror jeg.

Silje Says:

Ragnhild: Er det noen spesiell grunn til at du ikke bruker den?

Marlene: Jeg er også skikkelig bleik, så da funker nok fargene godt på meg og :) Nå må hjem hvertfall ha den! :P

Silje Says:

Maiken: Spam i vei! :D Det er jo kjempegøy med så mye aktivitet på bloggen! ;)

Martina Says:

Øverst på min ønskeliste nå er å bli mor! :) Hehe. Gleder meg veldig til det. Ellers så er jeg veldig svak for NYX Single Eyeshadower, og kunne godt tenke meg å ha alle sammen en dag :)

Silje Says:

Martina: Det skjønner jeg godt! Og du har noe å glede deg til... Det er det beste som noen gang har hendt meg, selv om det er slitsomt i perioder ;)

Jeg prøver å overtale sambo til å få en til snart, men nå må vi nok vente til etter bryllupet - for jeg har IKKE lyst til å se ut som en strandet hval på bryllupsdagen min! :P Hehe

Legg inn en kommentar