e.l.f-konkurranse!

Siden det var så utrolig populært med NYX-konkurransen, fortsetter jeg nå festen med en e.l.f-konkurranse!

Samme regler som sist: (obligatoriske)

1. Følg meg på bloglovin'
2. Trykk på Like on bloglovin' knappen til dette innlegget
3. Skriv en kommentar her,  og sørg for at den IKKE blir anonym (da får du ikke blitt med i trekningen...)

Dessuten vil alle som reklamerer for denne konkurransen på bloggen/facebooksiden sin osv. få et bonuspoeng pr. kanal de reklamerer på :) (valgfritt)

Vinneren trekkes 1. april! (og som vanlig er det gode sjanser for at jeg legger til en trøstepremie dersom deltagelsen er stor)


Avsluttet!

55 kommentarer:

Tonje Says:

Jeg har gjort punkt 1,2 og 3 :)
Liker konkurransene dine :D og bloggen din :D

Agnethe Says:

Sånn, håper jeg vinner :-) Fin blogg!

Anna Says:

Jeg skal lage ett innlegg :) Har likt deg på bloglovin', og hååper jeg vinner :D

Hanne Says:

følger deg på bloglovin, har likt innlegget og delt link på facebook :D
mailen min er hanne_fkradar@hotmail.com

Marit. Says:

deltar :D veldig brae konkurranser du har :D

Sara Says:

Jeg er med :-)

ida Says:

jeg følger deg fra før, og har trykket like :D

Anonym Says:

Prøver meg igjen! Hihi. Følger deg på bloglovin og har likt dette innlegget :)

Lene Christin Says:

Følger deg og liker :)

Lisa ks Says:

følger deg og liker :) bra blogg

Anne-Marte Says:

jeg er med! linket fra bloggen min også :)

martine Says:

Henger meg på nå også jeg.. :)

Mikaela Says:

Jeg er med, linker fra bloggen min i løpet av dagen/kvelden også ( :

Astrid H Says:

er med! har gjort alt :))

Casandra Says:

Er med og har gjort alt :)

Unknown Says:

Jeg er med! Har ikke likt innlegget ennå, for det funket ikke fra iPhonen så det gjør jeg med en gang jeg kommer hjem! Skal nok få reklamert litt også ;)
Reklamerer på Facebook nå :D

Amina Says:

Jeg liker innlegget og følger deg på bloglovin! :) For ekstra vinnersjanse la jeg ut linken til innlegget i en status på facebook :)

Tonje Says:

Hei, jeg liker innlegget og følger deg på bloglovin:) har også lagt ut linken til innlegget på facebook. kommer også en link til innlegget fra bloggen min:)

M. Says:

Jeg følger bloggen din via Bloglovin' fra før, og trykket på like-knappen til innlegget nå :-)

Herlig konkurranse!

Synne Anine Selstad Says:

Er veldig usikker på om jeg skal bestille fra elf eller ikke. Delte meninger om merket. Vil teste det først jeg :))
synne_a_selstad@hotmail.com

Synne Says:

Hei<3
fin blogg=)
Har gjort punktene=)
Så kult at alle har 1.april som sånn frist.
Har bursdag 1. april blir 12 år=)

Randi Says:

Halla! First of all: "Like on bloglovin" knappen funka ikke, da jeg forsøkte. Men heldigvis er jeg selv medlem av bloglovin', så jeg trykte "Liked" på selve innlegget derigjennom.

Blogget om konkurrencen din på:
http://danskerinorge.blogspot.com/2011/03/makeup.html

Og så kommenterer jeg her. ;)

Har, som du, heller ikke så himla mye peiling på makeup, så da hadde vært fint å vinne noe fra noen, som vet mer om hva som er up to date. :)

Karita Says:

Jeg har deg på Bloglovin og har likt innlegget, men har desverre ikke min egen blogg. Håper likevel jeg har en god sjanse :D

flemmen91@hotmail.com

Maria Says:

Følger deg på bloglovin:-) og trykket på like knappen to ganger, men det står bare failed... :-(
mail: maria-kjeve@hotmail.com

Silje Says:

Maria:
Hvis knappen ikke fungerer her inne på bloggen, så kan du gå inn på bloglovin' og trykke på knappen der inne :)

Helene Says:

fine produkter:)

Monica Says:

Jeg har nå fulgt punkt 1,2 og 3.
Jeg har også delt konkurransen din på Facebook!

hjell90@hotmail.com

Helena Says:

Har gjort alle punktene :-D

Likeeer konkurransen kjempegodt!

helenahoyem@live.no

Linn marie Says:

følger deg og liker :)

Joni Says:

Følger deg, liker, kommenterer, og har reklamert for bloggen din og konkurransen på min egen blogg, og på facebook:)

Venter i spenning! :D

Benedikte Nordby Says:

Gjort de tre punktene.
Enda en som venter i spenning! :D

Elfrid Says:

I'm in! ;)

Amens somnium Says:

Jeg er med:D

S. Avaldi Says:

Done, done and done! ;)

cesiliegm Says:

har gjort det , har gjort det! :-D yehoiii

Henriette "Miriabella" Amalie Says:

Da er det gjort ^^

Linda Says:

Jeg har gjort alle tre! :)

Linn Says:

Check, check og check!
Skal se om jeg får lagt ut et innlegg senere også, har litt problemer med wordpress akkurat nå :s

Du må forresten gjerne bli med på min konkurranse også :)

Marita Torrissen Says:

Jeg er med!

marita.torrissen@hotmail.com

Andrea Says:

Har gjort nummer 1.2.3 og lagt ut på bloggen og på facebook. Håper jeg vinner ^^

Martine H.M Says:

Har gjort alt! :)
Hadde blitt utrolig glad hvis jeg vant! Elsker e.l.f :)
martine__93@hotmail.com

Maria Says:

Da er jeg med :) Jeg har ikke blogg, men jeg har lagt til adresse til Facebookprofilen min!

Frida Says:

Åh, jeg vil gjerne vinne:-)))

Emmely Meier Says:

Jeg er med ! :)

emmelymeier.blogg.no, om du skulle ha blogg adressen min ^^

kristina strifeldt Says:

Jeg er med! :)

Anna Nguyen Says:

håber jeg vinder hehe

Camilla Says:

Med:)

Anna Margrethe Says:

Kult. Følger deg!

Heidi Says:

Jeg er med :)

Anonym Says:

Nå har har jeg meldt meg på :)

Mailen min er forresten heleneschoyen@hotmail.com :)

Maria Helene Says:

Jeg vil være med! :D Har liket posten og følger deg allerede :)

Anonym Says:

hehe..hadde egentlig ikke tenkt å delta i denne konkurransen, siden jeg vant den forrige :) Men hvis du mangler deltagere, så for all del ;)
Jeg er med :)
-Eirin fra Bergen

Anonym Says:

Veldig bra konkurranse :) Jeg har ikke prøvd noen ELF produkter, så det hadde vært gøy å testet noen :)

Monica Says:
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym Says:

Jeg har forresten gjort alle de obligatoriske punktene :)

Legg inn en kommentar