Beauty on a Budget: elf - Minty Lip Gloss

Som navnet tilsier så har denne lipglossen en ganske karakteristisk mint-lukt, og om du liker denne avhenger fullt og helt av om du liker lukten. Jeg elsker den, og smaken er også den beste jeg har vært borti på en lipgloss.

Jeg har denne i fargen Nashville, som er nude. Den er uten shimmer, og er derfor veldig fin til hverdagsbruk. Holdbarheten er midt på treet, ikke for kort og ikke oppsiktsvekkende lang. Jeg må nok innrømme at holdbarheten hos meg er litt kortere enn normalt, da jeg har for uvane å slikke av glossen pga smaken - MMmmMM! ;)
Jeg synes denne er vel verdt de 3.5 pundene jeg betalte for den, og kommer til å kjøpe den i flere farger fremover :)

BoaB-Karakter: 6/6

2 kommentarer:

maaria Says:

Er ikke så glad i lipglosser jeg, håret mitt ender opp med å henge seg fast i leppene mine, haha.. Men elf er jo genialt siden det er billig, så kanksje denne skal prøves! Elsker mint og, balsamen min lukter mint, mmmm ;)

Silje Says:

Hadde det problemet før jeg også, men ikke nå lenger :P Fordelen med denne er at den ikke er så sticky - så da sitter ikke håret så veldig godt fast i alle fall :P Hehe.

Legg inn en kommentar