Burn baby, burn og Pink Romance Makeup Looks

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
 Tenkte jeg skulle prøve en look med farger jeg aldri har prøvd før (og heller ikke vært noe spesielt glad i), men det sies visst i de lærde kretser at fersken og oransje passer godt til blå øyne :P Og jeg ble veldig positivt overrasket, for dette ble faktisk kjempestilig! :D Fargekombinasjonen ble litt flammeaktig, derfor kaller jeg looken for Burn baby, burn.

 Her har jeg lekt meg med en sjokkrosa og en mørk lilla skygge, målet var å få en feminin og romantisk look. Den sjokkrosa fargen var veldig god å jobbe med; den var godt pigmert og la seg fint på lokket uten å drysse nevneverdig. Den lilla derimot; den var håpløs! Skyggen gikk i oppløsning i det kosten rørte den, og det kom alt for mye skygge på kosten. Fargen drysset over alt og var veldig vanskelig å blende.
Der kan man se at ikke alle skyggene i 88-palettene er av god kvalitet... men nå skal det sies at dette er den første av sikkert 30 skygger fra palettene som jeg har testet som har vært slik - så de er jevnt over veldig gode ;)

Hva synes du; hvilken look er din favoritt?

4 kommentarer:

IngridMakeupMekka Says:

Jeg elsker kombinasjoner av fersken og oransje :)

Silje Says:

Jeg ble overrasket over at jeg selv også likte det, jeg har alltid innbilt meg at jeg kom til å se litt "tacky" ut med oransje og ferskenfargede skygger.
...Men det beviser at det aldri skader å prøve noe nytt - blir det for ille er det jo bare å vaske det bort! ;)

Maria Says:

Den første looken var nydelig! :) Veldig fine farger til deg :)

Unknown Says:

Likte veldig godt den første looken til deg! :D
Tror kanskje jeg kunne brukt den selv også, men favoritten min er nok den siste :)

Legg inn en kommentar