Beauty on a Budget: elf - Lengthening & Volumising Mascara

Førsteinntrykket av denne er at den ser veldig stilig ut og at man får mye produkt for pengene, men så fort du drar kosten opp fra beholderen kan du ane litt "ugler i mosen"...

For det første synes jeg ikke håndtaket er spesielt godt og holde i, selv om jeg vrir og vender på det. Dessuten er busten på kosten alt for stiv, så den er ikke noe god og jobbe med - det virker ikke som om man får dratt kosten gjennom vippere, bare utenpå. Allikevel får jeg et ganske pent resultat,  men desverre holder det ikke så lenge... Maskaraen har desverre en tendens til å drysse når det nærmer seg kvelden, men det er mulig dette er fordi jeg klør meg endel i øynene på dette tidspunktet pga tørre etter en lang dag med linser. Allikevel har jeg flere andre (billige) maskaraer som tåler dette, derfor får den litt trekk for det...

Konklusjonen er at den desverre ikke lever opp til mine forhåpninger, da det finnes flere andre gode valg i omtrent samme prisklasse. (NYX f.eks) Men elf har flere maskaraer i sortementet sitt, som selvfølgelig også skal testes ut etter hvert.

BoaB-Karakter: 2/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar