Fremtidige premier:

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
fremtidige premier - ikke nødvendigvis i disse fargene.
Siden flere la inn ønske om NYX produkter som premie, har jeg akkurat lagt inn en bestilling hos cherryculture. Over kan dere se noen av produktene som vil bli premiert bort i tiden som kommer :) Flere av produktene har jeg prøvd selv, og er veldig fornøyd med, mens andre er nye for meg.

I tillegg til sminkeproduktene har jeg også kjøpt inn et nydelig armbånd fra Snö of Sweden, som skal gis bort etter hvert. Jeg elsker Snö-smykkene! De er nydelige, og ikke alt for jålete :P Iom at dette er en litt dyrere premie kommer jeg til å vente til jeg har flere følgere før jeg gir det bort... Med andre ord; desto flere som legger meg til på bloglovin' nå, desto fortere kommer vi til de virkelig fine premiene! :)

1 kommentarer:

Unknown Says:

Åh, jeg gleder meg! Så utrolig mye fint :D

Legg inn en kommentar