Enda en bursdagsgave til meg selv...

Lagt inn av Silje In , | 2 kommentarer»
 
Jeg var en tur på apoteket istad for å fylle opp lageret med antihistaminer forran årets pollensesong, og der fant jeg denne lille kit'en fra REN. Jeg har hørt mye bra om produktene fra REN, derfor benyttet jeg anledningen til å utvide hudpleiehorisonten min litt ;) Nå skal det testes for harde livet, så får vi se om det er noe tess på huden min :)
 
Hos MAC på Oslo City hadde e endelig fått inn Fix+, så jeg plukket med meg en slik, dessuten klarte jeg ikke holde meg unna denne paint pot'en... Den er mørk brun med shimmer, fargen heter Constructivist. Jeg tror denne blir flott sammen med Painterly :) Swatch kommer senere...

2 kommentarer:

Lene Christin Says:

Den paint poten ser så fin ut :)) Hva ligger prisen på paint pot i oslo?

Silje Says:

Den er nydelig. Prisen var 160kr :)

Legg inn en kommentar