Pakke i posten:

Lagt inn av Silje In | 4 kommentarer»
 Jeg ble så glad da jeg åpnet postkassen i dag, for der lå pakken fra e.l.f :)
 Se så mye fint! Alt dette kostet 200kr (akkurat!) Billigere enn det tror jeg ikke du får så mye sminke :P
 En egendefinert palett med to øyenskygger, en lipgloss og en blush. Etuiet var fint - stilrent og med et stort speil :)
 Disse gleder jeg meg spesielt til å teste. All Over Color Stick - bruk den der du trenger litt farge; enten det er øyne, kinn eller lepper :)
 En mineral-leppestift i en mørk rosafarge. Jeg håper virkelig denne er god, for jeg trenger flere leppestifter (har bare en nude fra MAC)
 Tinted Moisturizer med solfaktor; Kjekt å ha nå som det snart blir varmere og mer sol ute :)
Denne er jeg også spent på; Mange liker ikke lukten av denne, men jeg synes ikke den luktet så ille da jeg prøveluktet den i stad. Men det kan hende det blir litt vel mye når man skal ha den rett under nesa i flere timer... :P

Omtaler av alle produktene kommer i Beauty on a Budget-spalte min etter hvert som eg får testet dem! Stay tuned!

Nå får vi straks bursdagsbesøk, så det blir nok ikke mer blogging før senere i kveld.

Toodle Pip!

4 kommentarer:

Unknown Says:

Wow, så mye fint også til bare 200 kroner! Åh, nå fikk jeg lyst til å sjekke ut den hjemmesiden iallefall :D

Silje Says:

Ja det er så utrolig gør å se hvor mye man får for pengene der :) Og mange av produktene skal visstnok være bra, og når varene stort sett koster mellom 6 og 14 kroner er det ikke så nøye om man gør et bomkjøp eller to ;)

Maria Helene Says:

Det er mye for pengene. Men er de noe bra? Har bare kjøpt julegaver og sånt der jeg :p

Silje Says:

Jeg skal begynne testingen i morgen, så får vi se ;) Men eg har hørt mye bra om dem - at man stort sett får veldig mye for pengene - det gjelder bare å luke ut de produktene som ikke holder mål... Det er derfor eg har kjøpt såpass mye forskjellig ;)

Legg inn en kommentar