NYX-konkurranse!

Lagt inn av Silje In , | 75 kommentarer»
Dersom du ikke har testet produkter fra NYX tidligere, har du sjansen nå! Jeg gir bort en goodiebag med diverse produkter fra NYX til en heldig vinner.

Alt du trenger å gjøre er å følge meg på bloglovin', trykke på Like on bloglovin-knappen til dette innlegget :) (Du kan også trykke på Like inne på bloglovin sine sider). Dessuten må du legge igjen en kommentar her om at du er med ;)

Reglene er enkle og greie. Vinneren trekkes den 20. mars!

Edit: Mulig jeg formulerte meg litt klønete i innlegget tidligere, men alle som blir med må også følge meg på bloglovin' i tillegg til å like innlegget. Jeg ser mange nye fjes her, men bare 4 som har lagt meg til foreløpig...

Tenke jeg bare skulle oppklare dette, det er kjedelig å gå glipp av vinnersjansen bare fordi man har misforstått reglene :P

Så fint at det er så mange som vil delta! :)

Edit 2: Siden det er så mange som deltar legger jeg til en liten trøstepremie! Nøyaktig hva den vil bestå av er en hemmelighet inntil videre ;)


Avsluttet!

75 kommentarer:

pinkangel Says:

Jeg har trykket på bloglovin knappen. Har lyst å være med på konkurransen. Bloggen min er http://pinkangel.blogg.no

Lene Christin Says:

Jeg er med :) Den øyenskygge trioen så nydelig ut :)

Miriam Says:

Da er jeg med :) bloggen min er http://miriambambiriam.blogg.no

@miriam

Alexandra Says:

Har likt deg på bloglovin nå! :D

pia Says:

er med ! : )

Maiken Says:

I'm in! :D

Unknown Says:

Jeg er med! :D

Anonym Says:

har likt, og jeg er med :) spennende goodiebag!

Ida Says:

da både liker jeg og følger :)
jeg vil vinne!! :P hehe

Smt Says:

jeg er med :)

Stoormy Says:

Er med jeg! :) Har trykt liker! :)

Anonym Says:

da var jeg med også :)
-Eirin fra bergen

Hege Says:

Jeg er med:) Fin blogg du har

Janne O Says:

Jeg er allerede følger av bloggen din! Harfulgt den noen uker nå :) Vil gjerne være med i konkurransen og håper jeg får lov til det!

Anonym Says:

Jeg har følgt bloggen din lenge :)

Tone Says:

Jeg er med :D

albertine Says:

Done! Er selfølgelig med :)

Diana Grace Says:

Jeg er med :D Har trykket på "like"-knappen ;)

Celina Says:

Da er du på bloglovin pluss at innlegget ditt er lagret :-) Fikk også ei venninne til å følge deg :-D

Silje Says:

Mulig jeg formulerte meg litt klønete i innlegget, men alle som blir med må også følge meg på bloglovin' i tillegg til å like innlegget. Jeg ser mange nye fjes her, men bare 4 som har lagt meg til foreløpig...

Tenke jeg bare skulle oppklare dette, det er kjedelig å gå glipp av vinnersjansen bare fordi man har misforstått reglene :P

Så fint at det er så mange som vil delta! :)

Sara Says:

Jeg er med :-)

Lisa Says:

jeg er med :)

vicaren Says:

Jeg er også med i konkurranse :)

Miriabella Says:

Jeg er med :3

Marita Says:

Jeg er med : )

marita.torrissen@hotmail.com

Karita Says:

Oj, kjempefin konkurranse! Jeg har ikke sett bloggen din før nå, men la den rett inn på Bloglovin etter å ha lest et par innlegg! Har selvfølgelig likt dette innlegget også :)
Jeg liker sminke kjempegodt, men har ennå ikke fått prøvd NYX! *Krysser fingrene*

E-mailen min er flemmen91@hotmail.com

Amina Says:

Nå har jeg likt deg på bloglovin og likt dette innlegget :) Har veldig lyst til å teste sminke fra NYX :)

Amalie Says:

Sånn, nå har leg trykket liker og follow på bloglovin :D

maria Says:

Har hatt deg på bloglovin lenge jeg! :D har også likt innlegget ditt ;)

håper jeg vinner ettersom jeg ikke har mulighet til å bestille fra nett selv :( og jeg vil så gjerne teste nyx sminke!

maria_sanni@hotmail.com

ida Says:

jeg er med! følger deg og har trykket liker på innlegget :)
ida-helen@hotmail.com

Lena Says:

Sånn, nå har jeg gjort det! :)
Blogg: lenach.blogg.no

Heidi Says:

Jeg er med :)

Anonym Says:

Jeg har lagt deg til på min bloglovin liste + trykket på like på innlegget :)Liker fargen på leppestiften

giovanna Says:

har trykket like på knappen samt begynt å følge deg på bloglovin, så jeg er med :)

Bloggen min er bruitalfruit.blogg.no

ha en fin søndag!

maielinelovise Says:

Jeg blir med! :) elsker bloggen din :3

Anna Margrethe Says:

Liker alt :)

marit Says:

liker deg og innlegget nå :D
super blogg du har !

beautybitch Says:

I'm in! håper jeg vinner :)

maaria Says:

Følger deg allerede, og har likt innlegget ;)

Elisabeth (ElisabethAurora@hotmail.com) Says:

følger deg på bloglovin og liker innlegget:)

Anonym Says:

Jeg har fulgt deg på bloglovin og er med i konkuransen :)

Elisabeth_vossgard@hotmail.com

Mari Hårstad Says:

Jeg følger deg via bloglovin' og liker dette innlegget. :-)

mari_hars@hotmail.com

Christina Helene Says:

Da var det gjort! :D *krysse fingre*
~~ christinahelene@hotmail.com

Anne-Marte Says:

Jeg er med, konkurranser er så kjekt !!

Amens somnium Says:

Jeg er med!:D

Anonym Says:

Jeg er med :)

beautybitch Says:

glemte å si at jeg liker deg på bloglovin x)

SivLene Says:

Jeg er med:) Følger deg allerede på bloglovin, og har trykket på liker knappen:)

Anonym Says:

jeg er med:)
maritaiversen09.blogg.no

marie&Silje Says:

er med vi :)

veientilettbarn.blogg.no

Maja Says:

i´m in :-)

Anonym Says:

Må bare nevne at jeg følger deg altså på bloglovin fra før ;)

line - linemor_k@hotmail.com Says:

Har hørt mye positivt om NYX, men har ikke fått sjansen til å teste det ut enda.. Hadde vært kjekt å få prøve nå.. ;) Liker innlegget, og følger deg på bloglovin!

Vivian Says:

Jeg er med! :-D

Anonym Says:

Jeg har trykket følger deg og vil gjerne være med i konkurransen. Jeg har også lest flere av bloggene din og finner de inspirerende :)

Hanne Says:

Jeg er med:)

Hanne Says:

Jeg er med:)
hannex@live.no

Joni Says:

I'm in! Gleder meg til å følge bloggen din:)

Unknown Says:

Jeg følger deg og trykte på "Liker" så jeg er med!

mickeysblogg.blogg.no

Line Says:

Jeg har fulgt deg en stund allerede og trykker 'liker'!

Hilde Garborg Vårlid Says:

Koselig blogg du har her. Trykt på "liker" og satser på at jeg er med i knkuransen:P Krysser fingre:) Hilsen meg:)

http://hilde.bloggr.no/

Maria Says:

Jeg følger deg på bloglovin og trykket like, men det kom opp en sånn dette vinduet vil stenges om 3 sekunder dings..:P
mail: maria-kjeve@hotmail.com

Anonym Says:

jeg er med :D
lady_94_@hotmail.com

Silje Says:

Maria: Det er normalt :) Det er bare en bekreftelse på at du har trykket på Liker-knappen :)

CHOCAROME Says:

Jeg er med =)

kasia433@onet.eu

Marianne Says:

Jeg er med

Mette Says:

eg er m :):):) Hadde vert kjekt m litt ny sminke :)

NeoMikaela Says:

Fuglte nettopp bloggen din og likte posten ( : Synes det er bra at du driver en sminke blogg, og påpeker at du er på farta. Jeg orker heller ikke å stå og pirke, så setter veldig pris på blant annet eyeliner innlegget!

Silje Says:

Så bra NeoMikaela :) Jeg er glad for å hjelpe ;)

Marte Says:

Jeg er med :D

martine Says:

Oj, så artig.. Dette må man jo bli med på.. :)

Jeg både liker og følger.. :D

LinnK Says:

Jeg er med!:)

Silje Says:

JEg er med =D

kine Says:

Spennans, æ e me:D Go hælg:)

Rebecca Says:

Har både likt innlegget og followet deg, håper jeg vinner! www.rsn.blogg.no

Legg inn en kommentar