Beauty on a Budget: NYX - Cream Blush

Jeg var så betatt av fargen Boho Chic at jeg umiddelbart kjøpte en til, i en litt kraftigere farge: Glow. Denne har alle de samme, gode kvalitetene som Boho Chic; lett å jobbe med, god konistens og god holdbarhet.

Fargen er også fin...men ikke på huden min. :P Jeg har i perioder problemer med rødhet på kinnene, og det virker som om akkurat denne fargen på blush fremhever denne rødheten med hvertfall det dobbelte! Resultatet er at det ser ut som om jeg har fått en kraftig allergisk reaksjon e.l. Og tro meg; det er ikke en flaterende look!

Jeg synes fortsatt fargen er veldig fin, og det er ingenting i veien med blushen - bare at den ikke funker for meg. Dersom du ikke har røde partier vil nok denne være kjempefin for deg :)

BoaB-Karakter: 3/6

6 kommentarer:

Anonym Says:

Tror heller ikke den er noe for meg, har lett røde kinn jeg også. Jeg har Boho Chic selv, men har ikke brukt den enda. Skjerpings! :)

Anonym Says:

Men hvilken farge er det snakk om? Eller er det jeg som har oversett at du har skrevet navnet på fargen..? ;P

Silje Says:

Hehe! Det var nok jeg som hadde glemt å skrive det :P Har tilført det nå; det er fargen Glow.

Marlene Says:

Så kjedlig at den ikke passet da. Jeg har denne i golden, kjempefin og naturlig blush :)

Linn Says:

Nå ble jeg litt skuffet. Hadde lyst til å teste ut denne, men jeg og sliter med røde partier :/

Silje Says:

Ja, det var litt dumt, men fargen Boho Chic fungerer kjempegodt, så den anbefaler jeg gjerne! :)

Legg inn en kommentar