Dagens Makeup

Lagt inn av Silje In | 3 kommentarer»
 
Hm, jeg skjønner ikke hva som skjedde... Da jeg stod opp i dag tidlig var jeg glad og opplagt, men etter noen timer ble jeg skikkelig groggy. Tror det har mye med været å gjøre, jeg blir ofte sånn når det er overskyet og trist :( Triste forhold for å ta bilder i er det også, uansett hva man gjør blir ser man bleik og gusten ut :P Jaja, er det så nøye. I dag har jeg kjørt en rimelig stil med elf Tinted Moisurizer, NYX Cream Blush, elf All over Cover Stick som highlighter og NYX Palett på øyet :) (leppene glemte jeg før bildet ble tatt, men på dem har jeg elf Minty Lipgloss - namme!)
Paletten fra NYX fikk jeg i premien jeg vant på Sminkebloggen.no. Den heter Champagne & Caviar og er rett og slett fantastisk! Omtale kommer snart :)

3 kommentarer:

Marlene Says:

Huffda, håper du blir i bedre humør! Selv ble jeg glad etter at jeg leste tegneseriestripa du postet tidligere i dag. Skriver oppgave for tida, så er mye å gjør. Til tider føler man seg litt hjelpesløs :)

Unknown Says:

Nydelig :)

Silje Says:

Takk! Jeg føler meg bedre allerede :) En kopp te, en pakke i posten og litt shopping hjelper :P

Legg inn en kommentar