Beauty on a Budget: NYX - Blush

Enda en blush fra NYX, men denne er i pudderform og har fargen Dusty Rose. Jeg synes navnet beskriver fargen godt, den har litt mer bruntoner i seg enn Boho Chic, men er akkurat like fin! :) Den har en matt finnish, men rosatonene gir kinnene en frisk glød som du lett kan justere styrken på. Jeg liker ikke at blushen er for definert, derfor bruker jeg den store pudderkosten min når jeg påfører denne - jeg føler at blushen lett kan bli for kraftig med de litt mindre blushkostene, for den er ganske godt pigmentert. Holdbarheten er også god. Jeg liker veldig godt at blushen lett kan gjøres kraftigere for en kveld ute på byen e.l.

Enda en favoritt! Like fin og god som Boho Chic'en min, bare i pudderform.
Denne er kjøpt hos cherryculture.com for $6 (ca 33kr)

BoaB-Karakter: 5/6

2 kommentarer:

Anonym Says:

Jeg så ut som en klovn den første gangen jeg brukte denne.. Må nok være ganske lett på hånden. Fin farge er det da :)

Silje Says:

Hehe. Ja det gjorde jeg også :P
Men så fort jeg byttet til den store pudderkosten ble resultatet mye bedre - da kommer det ikke så mye blush på kosten :) Tror nok en sånn viftekost også hadde gjort susen...

Legg inn en kommentar