Godt i gang med kakebakemaratonet!

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
 Da er første etappe overstått! I løpet av ettermiddagen og kvelden har jeg (med god hjelp fra junior) bakt 3 brett med muffins (vanilje og sjokolade), bakt to sjokoladekaker (en til hodet og en til ørene til Mikke), laget bringebærmousse, samt fylt sjokoladekake nr 1 med mousse og satt den i fryseren -klar til dekorering i morgen! Og det aller beste er at kjøkkenet er strøkent! Ikke en eneste kakesmule skitner til benkeplate eller kjøkkengulv - så jeg har vært veldig flink til å rydde opp etter meg (vanligvis blir denne jobben overlatt til min kjære :P )

 
Siden mixmasteren min tok kvelden sist gang jeg prøvde å bake (jeg mistet en teskje oppi bollen mens mixeren gikk for fullt...ooops!) måtte jeg gå til innkjøp av en erstatning. Valget endte til slutt på denne lekre saken, med masse tilbehør jeg sikkert aldri får bruk for (men det er bedre å ha litt for mye en litt for lite). Den skuffet i alle fall ikke etter dagens innsats - og jeg er spent på å teste alle de nye duppedittene.
Nå skal jeg spise litt før jeg hopper til sengs. Jeg er utslitt etter en travel dag, og skal på jobb til klokka 8 i morra tidlig (ugh!)

God Natt!

1 kommentarer:

Unknown Says:

God natt og sov godt! :D

Legg inn en kommentar