KMS HeadRemedy Dandruff Shampoo og Balsam

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Nå har jeg brukt disse i en måned, og føler at jeg har et grunnlag for å uttale meg om resultatet. Jeg er kjempefornøyd med denne serien! Førsteinntrykket har holdt seg, og håret fortsetter å være mykt og godt. Flass har jeg ikke så veldig mye av, men hovedproblemet var en tørr og irritert hodebunn - Dette har også stabilisert seg, og jeg har ikke hatt noen plager med kløe siden jeg begynte med denne serien :) Det var noen som oppfordret meg til å holde meg unna shampooer som inneholdt SLS, fordi dette kan virke irriterende - men selv om shampooen inneholder SLS har ikke dette hatt noe utslag på meg heldigvis. Dersom dette skulle endre seg kommer jeg selvfølgelig til å si i fra, men for nå blir denne serien et HG-produkt for håret mitt! :) Det eneste som trekker bittelitt ned er at korken ikke er lufttett, derfor blir produktrester som sitter igjen ytterst i åpningen på flasken til litt harde klumper som kommer ut neste gang man bruker den :-/

Karakter: 5/6

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar