En kort shoppingtur

Lagt inn av Silje In | 2 kommentarer»
 Jeg var en veldig kort tur på Glasmagasinet i Oslo i dag, men dro fort hjem pga de enorme folkemengdene som var i sentrum :P Jeg rakk allikevel å spandere på meg disse to skjønnhetene:
 
Jeg har hørt veldig mye bra om denne foundationen fra Chanel, og det var egentlig bare denne jeg skulle kjøpe - men selvfølgelig ble det jo ikke slik :P Løspudderet var et skikkelig impulskjøp, men hva gjør vel det? Nå er jeg snart tom for pudderet fra Clinique, så da trenger jeg jo påfyll uansett! ;) Servicen ved Chanel-disken var upåklagelig, og tok seg god tid selv om det var stor trafikk - sånt blir jeg glad for :)

...Men jeg må innrømme at prisene er litt i drøyeste laget for min smak, men jeg følte jeg fortjente det siden jeg fikk min første lønning på over 2 år i går :D Fra nå av kommer jeg nok til å kjøpe disse produktene online, men det var viktig for meg å finne riktig farge på foundationen først. 

Har du unnet deg noe spesielt i det siste?

2 kommentarer:

Anonym Says:

Håper du blir å like foundationen også. Har nettopp kjøpt den selv, og jeg liker den kjempegodt :) Prisen er litt drøy, men den var nesten verdt det :P

Silje Says:

Vet du, etter å ha prøvd den i går kveld må jeg si meg enig: Den er verdt det :) Tror jeg har funnet en ny favoritt! :D

Legg inn en kommentar