Purple Diva Makeup look

Lagt inn av Silje In | 1 kommentarer»
 Jeg lekte meg litt med Wonder Woman paletten i går kveld, og slik ble resultatet :) Dette er en look jeg godt kunne brukt på fest e.l. Den er nok for kraftig for å være dagmakeup.
 Bildene er skikkelig dårlige, jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skjer med dem. Jeg klarte for en gangs skyld å redigere dem slik at fargene var sterke og fine, men under opplastning ble de blasse og kjedelige igjen.
Her har jeg brukt Real Drama på øyelokket og opp over globalen. Dessuten har jeg duset ut med Star Studded rundt hele for å få litt mer dybde :) Defiance er brukt som highlighter. Jeg har også lagt Real Drama langs halve vippekanten nede, med Defiance innerst.

1 kommentarer:

Anonym Says:

Denne sminken fikk virkelig fram de fine blå øynene dine :) Kjempefint var det! :)
-Eirin fra bergen

Legg inn en kommentar