Akkurat det jeg trengte! :)

Lagt inn av Silje In , | 6 kommentarer»
Fra Side2.no
Det siste jeg tenkte på i går før jeg sovnet var alle eksamenene mine. Jeg har 5 eksamener til våren, og har knapt begynt å lese til dem :( Jeg kommer meg ikke på skolen, og får heller ikke gjort stort hjemme. Dette skaper en del bekymringer, naturligvis...

Men så fikk jeg se denne stripen fra Veslemøy på Side2.no - den passet så himla godt til anledningen :P
Heldigvis er jeg våken og opplagt i dag, så nå skal jeg ta fatt på spanskbøkene ;) Jeg skal prøve å få lagt ut en omtale eller to i løpet av dagen, allikevel :)

6 kommentarer:

SivLene Says:

Hehe, ja den passet bra:) Hva er det du studerer?

Silje Says:

Jeg prøver p bli ferdig med vitnemålet :) Jeg endte desverre opp som "high-school drop-out" som 17-åring, da jeg fikk en nakkeslengskade... :-/

Unknown Says:

Lykke til med lesingen :)

Anonym Says:

hahaha!!kjenner meg så sykt igjen i denne ;)
-eirin fra bergen

SivLene Says:

Sv: Okei, du er tøff som tar det opp igjen nå da:) Lykke til med lesing!

Silje Says:

Tusen takk! :)

Legg inn en kommentar