For en merkelig dag...

Lagt inn av Silje In , | 4 kommentarer»
Først hadde vi denne episoden med den merkelige kiropraktoren, som jeg fortsatt går og irriterer meg litt over. Så ringte de fra barnehagen i 14-tiden med beskjed om at Junior hadde slått tennene sine, dermed bar det av sted til tannlegen. Flinke gutten min satt helt stille mens tannlegen tok bilder, kjente pirket og banket på tennene hans :) Resultatet er en løs tann som må følges opp i 6 mnd fremover... jaja, med en så aktiv krabat er det like greit og venne seg til det :P

Til slutt så må jeg bare dele et pussig fenomen som forekommer rett utenfor stuevinduet mitt nå; Det Lyner, tordner OG snør! Mulig dette er normalt, men jeg har aldri opplevd tordenvær på vinteren tidligere :-S

Nå sitter jeg og funderer på om denne dagen har flere overraskelser på lur... (Jeg håper ikke det)

4 kommentarer:

Anonym Says:

hehe.. igår hadde vi snøstorm og kjempe sol på engang her jeg bor, så det er ikke så mye som forundrer meg med været lengre ;)
-Eirin fra bergen

Maaria Says:

Haha, her er det regn, søn, haggel, vind og alt mulig om hverandre! Været er litt rart for tiden tror jeg. :P

Unknown Says:

Jeg syntes faktisk det hørtes rart ut jeg, har ikke hørt om lyn og torden mens det snør :/

Silje Says:

Ja jeg synes det jeg også - men ved nærmere ettertanke så er jo snø bare frossent regn, og det regner jo ofte når det tordner - men jeg kan ikke huske å ha opplevd det før :P

Legg inn en kommentar