Dagens Makeup

Lagt inn av Silje In | 0 kommentarer»
Beklager at bildet er så utrolig dårlig, men lysforholdene i Oslo er crap i dag også :P I dag har jeg sminket meg utelukkende med paletten fra elf, og den er påført bar hud (ingen foundation, ingen primere osv.) Grunnen er for å sjekke holdbarheten - i morgen gjør jeg det samme, men da ska jeg bruke alt av hjelpemidler for å forlenge holdbarheten ;)

Dere skal naturligvis få både omtale og oppdatering ang saken etter hvert. Men nå må jeg stikke til byen en tur... Har en avtale med tannfeen, eller tannlegen som de fleste kallen henne - men hun er den snilleste tannlegen jeg har møtt, og selv om jeg har litt tannlegeskrekk så er jeg ikke så redd for å dra til henne :)

Vi blogges senere, jeg tror kanskje det ligger noe fint i postkassen min i dag også ;)

Toodle Pip!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar