It's that VM-feeling: VM Makeup look

Lagt inn av Silje In , | 1 kommentarer»
 Jeg er i strålende humør i natt! Til tross for 38,5 i feber og en sår, rennende nese og det faktum at jeg ikke har fått sove ordentlig på ca 3 uker nå... (det er en annen historie) Grunnen til at jeg er i et så utrolig godt humør er fordi jeg har vunnet i ikke bare én konkurranse, men TO! :D

Først ble jeg kåret til en av vinnerne i Fourmkonkurransen til Heidi Øksendal - premien er en overraskelse (en av tre mulige, men vet ikke hvilken enda), og den kommer i posten til meg! Og nå vant jeg sannelig igjen, denne gang i Sminkebloggen til nydelige Martina. Hos Martina vant jeg en skikkelig godteposer for oss sminkefantaster, med øyenskygger, lipgloss, leppestift, primer og masse annet fint! Dette er (nesten) som å vinne i VM - i alle fall det nærmeste jeg har kommet den følelsen på leeenge. Og i den anledning ble jeg inspirert til å lage en kjapp VM-look:

 
Som dere kan se er looken inspirert av de tre medaljene; Gull, sølv og bronse :)
Og som dere helt sikkert også ser så har jeg "glemt" maskara. Grunnen er ganske enkel: klokka er 1.30 om natta, jeg skal legge meg hvert øyeblikk - derfor gidder jeg ikke sløse maskara når den bare skal være på i 5 min :P

En virkelig god natt til dere alle sammen!

Toodle Pip!

1 kommentarer:

Unknown Says:

Wow, gratulerer! Virkelig imponerende å vinne, og ikke bare i en men to konkurranser på en dag! :D

Legg inn en kommentar