I dag blir jeg 25 år

Lagt inn av Silje In , | 8 kommentarer»
Hurra for meg! :)

Er normalt ikke av den selvgode typen, men siden det ikke blir stort til feiring her hjemme får jeg heller feire med selv her :P
Må innrømme at det er litt rart, og litt kjipt å være på "feil" side av 20-tallet... Nå kommer jeg nærmere og nærmere 30 for hver dag som går, og DET er skummelt å tenke på :P Jeg klarer liksom ikke helt å forestille meg selv som 30 år...det har jo alltid vært så langt dit ;)

Men, men; Jeg føler meg fortsatt ung og (relativt) sprek, så det er da ikke verdens undergang! :)

Om det blir mye blogging i dag, vet jeg ikke enda. Uansett ønsker jeg dere en fantastisk dag! :D

8 kommentarer:

IngridMakeupMekka Says:

Gratulerer med dagen :D

SivLene Says:

Gratulerer med dagen:)

Amens somnium Says:

grattis me dagen:D

Line Says:

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag i solen.

Og du, det er ikke så verst å være 30....

Anonym Says:

GRATULERER MED DAGEN!!!
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg fyller selv 25 år den 29 mars. 25års dagen kom litt bråere på meg enn jeg hadde ventet ;)
Håper at du får en kjempe fin dag med alt du ønsker deg!
Bursdagsklem fra Eirin fra bergen

Joni Says:

Gratulerer med dagen!:D Håper du får en kjempefin dag!:D

Silje Says:

Tusen takk! :D

Unknown Says:

Gratulerer med dagen! :D

Legg inn en kommentar